Bir Demet Yasemin

Bir Demet Yasemin

Bir Demet Yasemin

Okuyanlar kimler bilmiyorum ama belki de sıkıldınız benim balkon hikayelerimden 🙂 Ama ben sıkılmadım… hala haldır haldır çiçek bakıyor, suluyor, seyrediyorum. BAHAR GELDİ !!!! Güneş var heryerde 3 günden beri, sıcak… tshirtler, yazlıklar yavaş yavaş havalandı, dolaba yerleştirildi. Ve bu yazıya başlık olan nefis kokulu yaseminler aşağıdaki bahçeden bir demet alınarak yatak/yaşam odama yıllar öncesinin o unutulmaz parfümünü doldurdu.

Balkonum da boş durmadı bu arada; doludan incinen bir iki çiçeğim bakıma alındı yerlerine yenileri yerleştirildi. O bir buçuk metre kare alan benim kilometrelerce uzun yeşil tarlalarım, bahçelerim oldu.. Balkon demirlerine iki askıyla dayanan uzun ince saksılara renklileri kondu, onlar yatağımdan da seyredebildiklerim. Nanem, fesleğenim ve soğanlarım büyüyor, mor salkım ve renkli sarmaşık tohumlarım inceden toprak yuzune çıkmaya başladılar… Nasıl mutluyum anlatamam 🙂

Balkon...Gelişmeler :)

Balkon...Gelişmeler 🙂

Yukarıda resimde görülüyor di mi? Biberlerim de var artık benim 🙂 Aynı babam gibi yapraklarını okşuyorum, henüz çok irileşmeden, yapacağı ilk yeşil biberi ufacıkken dalından koparıp yemeği sabır e özlemle bekliyorum.. Vakit geçerken ne yapacağımı bilemeyip durmadan resimlerini çekiyorum.. gülün isterseniz.. ne yapayım…. böyle işte 🙂

Yeşil Biberlerim

Yeşil Biberlerim

4 Comments

  1. Şahnur

    Afiyet içinde olmanı diliyorum… Çok güzelsin; yaseminler kadar! (:

    • Teşekkürler 🙂

  2. kaan

    Takipteyiz Hanımefendi çok çok çok güzel yazıyorsunuz 🙂

    • Teşekkür ederim 🙂

Leave a Reply

