4 Yıl Sonra Tekrar Merhaba :)

4 yıl az bir zaman değil. Bu bloga yazmayalı gerçekten uzun bir zaman geçmiş 🙂 Birçok mesaj aldım okuyanlardan, neden yazmıyorsun artık diye.. Yazdığım dönem bir iyileşme süreciydi, yapabileceğim çok az şey vardı yaşarken. En rahatlatıcı yol yazmaktı o zamanlar. Aradan geçen 4 yıl içerisinde elbette çok şey değişti ama benim için en önemli olanı sağlığımın iyi olması ve birçok ufak tefek ağrı, zorluk, güçlüğe rağmen, normal yaşama geri dönmüş olmam 🙂 Yazmaktan çok yaşamayı seçtim, yıllarca yapamadığım şeyleri yaparak, gidemediğim yerlere giderek, yememin yasak olduğu şeyleri yiyerek ve gerçekten sağlıklı yaşamanın en güzel hediye olduğunu her an hatırlayarak geçiyor günlerim artık. Normal, sakin ama eskisinden çok farklı bir hayat 🙂 Sadece huzurlu ve olabildiğince sevgi dolu olarak yaşamaya çalışmak.. aradığım sadece bu artık 🙂

Yeni hayatımın bana bir hediyesi de son aylarda uğraşmaya başladığım bir sanat : Taş Boyama 🙂 İyileşme sürecinde yapabildiğim en ciddi spor yürüyüş idi. Şanslı biri olarak denize yürüyerek ulaşabilecek bir yerde oturuyorum. Bu yüzden geçen yıllarda en hoşlandığım şeylerden biri de Adriyatik denizi kıyısında uzun yürüyüşler yapmak oldu. Bu yürüyüşler sırasında bir çoğumuzun yaptığı gibi eve hep değişik deniz kabukları, güzel şekilli taşlarla döndüm  🙂  Bir kitap okudum hayatım değişti derler ya, işte ben de bir bahçe dekorasyonu sitesinde bir resim gördüm ve gerçekten hayatım değişti : Rengarenk  boyanmış taşlar ! 🙂 Ufak bir araştırmadan sonra yapmanın hiç de zor olmadığını anlayınca gerekli malzemeleri toplayıp işe giriştim. Ve inanılmaz bir şekilde hayatıma yeni bir yön, yeni bir tat ve yeni bir anlam verdi bu taş boyama olayı. Çok mutluyum 🙂 Renklerin hastalık ve iyileşme dönemlerinde üzerimdeki etkisini yazmıştım daha önce burada, hep renkli çiçekler, eşyalar görmek istiyordum, iyi geliyordu bana. Ve bir kez daha,  taş boyama ile renkler beni daha da iyileştirmeye, pozitif enerji vermeye ve en önemlisi her sabah daha mutlu uyandırmaya başladı. Artık hergün boyuyorum, desenler çiziyorum, Boyadığım taşlarla ilgili bir Facebook sayfası hazırladım, ismi ‘I Sassi Dell’Adriatico’    https://www.facebook.com/ISassiDelladriatico  🙂 Anlamı ‘Adriyatik Taşları’. İlgilenir de bakarsanız yorumlarınız almak çok hoşuma gidecek 🙂  Şimdilik bu kadar, hepinize sevgiler DSC_6361akvary

4 Comments

  1. Gül Bekmez

    merhaba Şehnaz .öncelikle geçmiş olsun!!!!!! sizi kutluyorum kendini tanıyan insan doğayı sever farkındadır her şeyin.zaten doğa bizi hayata bağlayan kaynak değil mi.ama ne çok insan gördüm doğayı fark etmeyen ,.ben şuna inanıorum yürürken ormanda deniz dere kıyısında toprağa taşa bakan kişi doğanın gözüne kalbine bakıyor aslında….ondan aldığımız taş biçim ve renk kazanırken yaratıcı ellerde yaratıcısı her gün yeniden yeniden taptaze doğar dünyaya .dünyanın renklerini göstermeye devam edin görmek isteyenlere sağlıcakla kalın ŞEHNAZ İzmirden sevgiler………..

    • Çok teşekkür ederim Gül 🙂 Benden de İzmir’e sevgiler

  2. Selam! Dört yıl önce okumuştum seni. Yeni yazılarını okumak için arada uğruyordum ama özellikle son birkaç aydır hatırıma daha çok geliyordun. Ve, nihayet posta kutumda gördüm müjdeni! 4 yıl sonra yine, yeniden ve daima: Merhaba Şehnaz! (,

    • Çok teşekkür ederim 🙂

Leave a Reply

