Taş Boyama Çalışmalarım ETSY’de :)

Zaman yine çok hızlı geçiyor, ama bu defa yormadan, incitmeden. Hep taş boyuyorum ve hep daha çok mutluyum. Birbuçuk aydır Türkiye’de İzmir’de, evimdeydim 🙂 Yuvamda kızlarımla, sevdiklerimle, yıllardır görmediğim arkadaşlarımla birarada olmak çok güzeldi, bambaşka duygularla döndüm İtalya’ya, daha pozitif, daha mutlu ve daha üretken . İtalya’nın Noele hazırlanan havası da çok güzel, heryerde ışıkları, rengarenk süsleri görmek insana durduk yerde neşe veriyor, ufak tefek sıkıntılar önemini kaybediveriyor. Bütün bu olumlu havanın verdiği cesaretle boyadığım taşların bazılarını, elsanatlarının sergilenip satıldığı Etsy sitesine koydum 🙂 Etsy, online alım satım sitesi meşhur Ebay’ın el sanatları versiyonu. Daha çok Anglosakson ülkelerde bilinen ama hızla tüm dünyada tanınmaya başlayan Etsy, ufak, büyük, amatör, profesyonel her türlü elsanatıyla uğraşanlara eserlerini, ürünlerini çok düşük katılım oranlarıyla tüm dünyaya tanıtmalarına olanak sunuyor. Benim için yaşamımın vazgeçilmez bir parçasına dönüşen taş boyama çalışmalarım eğer beğenilir ve Etsy sayesinde dünyanın değişik ülkelerindeki evlere girmeye başlarsa, alacağım keyif kelimelerle tarif edilemeyecek boyutta olacak 🙂   Etsy adresim : http://www.etsy.com/shop/ISassiDellAdriatico Sağlık ve mutluklar 🙂

Leave a Reply

